Verslag Bargeres JO17-1

09 september 2024 JO17-1

Het voetbal seizoen is weer begonnen voor het team. Helaas zijn er een paar spelers gestopt, gelukkig hebben wij ook een paar nieuwe spelers er weer erbij gekregen. Wij als trainers zagen dat het erg klikte tussen de nieuwe jongens en de oude groep. Voor de jongens was het wel weer even wennen na hun welverdiende vakantie om weer volop aan de bak te gaan.

Vorige week hadden wij onze eerste oefenwedstrijd tegen FC Klazienaveen JO17-2. Deze wedstrijd was een mooie maatstaf om te kijken hoe de groep ervoor stond en het viel niet tegen.

Deze wedstrijd werd door het team gewonnen met 3-1.

Vandaag hebben wij onze eerste bekerwedstrijd gespeeld tegen SC Erica JO17-1. SC Erica is en blijft een lastige tegenstander . Dat bleek vanmiddag ook wel weer.

Na een minuut of 10 kregen wij al een penalty tegen wegens een aangeschoten handsbal, deze penalty werd verzilverd door Erica 1-0. Wij merkte dat er een beetje irritatie ontstond in de ploeg. Rond de 18 ste minuut door een fout in de verdediging kwam de spits van Erica oog in oog te staan met onze keeper en werd de  2-0 gescoord.

Gelukkig deed Bargeres voor de rust nog iets terug en kwamen wij met een mooie stiftbal  terug 2-1.

Tijdens de rust hebben wij onze tactiek aangepast en kwamen wij wat feller uit de kleedkamer. Na ongeveer 20 minuten te hebben gespeeld in de twee helft scoorde Bargeres de gelijkmaker 2-2. Erica en Bargeres kregen over en weer kansen om de wedstrijd in hun voordeel te beslissen. E r vielen geen doelpunten meer. Over algemeen was het een vrij intensieve en fysieke  wedstrijd ook mede door de temperatuur 26 graden.

JO17-1

Nieuws archief

[jQuery Archive List]

Er zijn op dit moment geen agendapunten.