vv Bargeres zet in op de jeugd

11 juli 2024 Nieuws

Na een opleiding en stagetraject waarin Ariën Moes het TC3 trainerscertificaat heeft behaald, is het nu tijd dit te verzilveren. Zowel Bargeres als Ariën wilden graag met elkaar verder. Dit heeft ertoe geleid dat beide partijen een overeenkomst hebben gesloten die inhoudt dat Ariën niet alleen trainer van Bargeres JO19-1 wordt, maar ook zitting zal nemen in de technische commissie van de vereniging. Op deze manier willen de club, de nieuwe trainer en de TC ervoor zorgen dat de jeugd van Bargeres stap voor stap een hoger niveau kan behalen.

De andere (aspirant)trainers van Bargeres wordt eveneens de mogelijkheid geboden zich te ontwikkelen, door een opleiding tot VC1 te gaan volgen. Vermeldenswaard wat dit betreft is ook dat Bargeres wederom het predicaat “Erkend leerbedrijf” heeft gekregen. Hiermee wordt gewaarborgd dat cursisten voldoende ondersteuning krijgen om het beoogde diploma te behalen.

Wij wensen Arien het komende seizoen heel veel succes en hopen dat nog meer (aspirant)trainers zijn voorbeeld zullen volgen.

Onder toezicht van voorzitter Frank Veenstra ondertekent Arien Moes zijn trainersovereenkomst.

Nieuws archief

[jQuery Archive List]

Er zijn op dit moment geen agendapunten.